disco

      DATUM: 2010-11-24 TID: 16:21:32


Min disco-grupp när jag dansade. ( jag är på mellersta raden till höger, om man tittar mot datan) haha.
hey hoe. Just nu tar jag en liten break bland glosorna. Dagen har varit rätt slapp, gympa, nån genomgång, sen på donken innan vi stack till östersunds gymnasium och john bauer. Så har väl min dag sett ut, och när vi var in på HM en snabbis såh jag en jätte snygg svart pälsjacka (fake ofc!) åhh i fell in love. Vad tycker ni, tycker ni att jag ska köpa mig den eller åtminstonde önska mig i julklapp?
Nu måste jag gå tillbacks till glosorna. + det är greys ikväll!


Kommentarer
Postat av: julia. ♥

fin blogg du har (:

2010-11-24 @ 17:47:32
URL: http://juliiaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback