how to save a life

      DATUM: 2010-11-28 TID: 21:12:01






Hej, har inte bloggat idag för att jag har inte mått så jätte bra. Fick magont igår kväll och vakna upp inatt, trodde jag skulle spy men gjorde det aldrig. Sen har jag inte mått så bra idag men jag har inte spytt iallafall. hehe där fick ni lite allmän information, jag tror att det kan va parasiterna i östersunds vattnet,but you never know. Var på basket match idag, jämtland vann.
skulle igentligen ha pluggat till spanska provet som jag har på tisdag men eftersom jag inte mått så bra så orkade jag inte, jag får väl plugga järnet imorgon.
förrsesten, tycker ni om när jag lägger ut randomliga vardags kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback