jag är inte bra på att sätta rubriker.

      DATUM: 2010-09-02 TID: 20:21:44
nyduschad, skön-T. finns inget bättre än att sitta i sin morgonrock. har ni sett reklman från den nya filmen SALT med angelina jolie? jag är riktigt sugen på att se den, en sak som jag tycker är riktigt cooooolt är att bitar av den filmen är inspelad i Albany , NY. där min pappa kommer ifrån och där jag hänger på sommrarna. näää nu är det slut med skryt. kom igen nu läsare frågestund eller tävling dudes? nu får ni rycka upp er och skriva en liten kommentar vad ni vill ha. kom igen.
adios guapas!



Kommentarer
Postat av: anonym

tävling :D <3

2010-09-02 @ 22:03:07
Postat av: Ida Sjödin

självklart vill jag ha både och. men jag vill att du börjar med en liten tävling :D

2010-09-03 @ 15:25:53
URL: http://buump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback