new stuff.

      DATUM: 2010-09-04 TID: 18:19:45




kavaj 299 kr HM ,nivea face scrub 65kr nivea cleaning milk 60kr nivea skinton 60 kr kicks.

Hejjjjjj på er, kom hem från staden för ett tag sen. först gick jag med mami sen träffade jag några kompisar. efter ett tag åkte några hem och då var jag med karolin, hon har en grym mode blogg, ni måste checka in! jag blev riktigt sugen på att köpa en stor mysig stickad tröja. men ibland måste man spara pengar. glöm inte att hålla utchik efter tävlingen som kommer upp snart nån gång.
adios guapas!

Kommentarer
Postat av: karolin

aw tack! :D

kavajen är verkligen sjukt snygg!

2010-09-04 @ 19:08:29
URL: http://karolinss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback