ssu

      DATUM: 2010-09-15 TID: 21:18:47
jupp jag är nu medlem i ssu jag känner mig verkligen hemma i deras politik. så imorgon har jag skoldebatt och ska då med några andra i min klass representera socialdemokraterna. jag är väldigt intresserad av politik och tycker det är väldigt viktigt! men alla ska ha egna åsikter! det är så demokrati är.

iallafall så kom vi ned till valstugorna idag och såg ett tält som tydligen var sverigedemokaterna, man får tycka vad man vill. Men min åsikt är att sverige demokaraterna är ett parti som är rasister men inte kan erkänna det. det vore väldigt trist om SD skulle få mer än 4% på söndag. i statistike har det visat sig att det är mer än sju % i sverige som skulle kunna rösta på SD, är det inte sjukt att mer än sju procent i sverige vill få bort muslimer i sverige?

jag vet mkt politik i inlägget, men det är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback